Contrast
A A
Tekstgrootte
A A A

Digitale factuur

Wij werken er hard aan om informatie vaker digitaal te sturen. Handig voor uw administratie en ook beter voor het milieu. Zo is het mogelijk om de factuur per e-mail te ontvangen. We leggen u graag uit hoe dit werkt. In een handig stappenplan leest u hoe u ervoor zorgt dat u de factuur straks digitaal ontvangt.

Hoe werkt de digitale factuur?

Kiest u voor digitaal notificeren? Dan ontvangt u de factuur per e-mail. De premiespecificatie vindt u, zoals u gewend bent, in Koopvaardij Portaal.

Geef alvast uw contactpersoon aan ons door. Dit kunt u gemakkelijk doen via het Koopvaardij Portaal. U logt in met eHerkenning. Wijzigt uw contactpersoon? Dan kunt u dit op dezelfde manier doorgeven.

Hoe ontvangt u de digitale factuur?

  1. Log in op Koopvaardij Portaal met eHerkenning.

  2. Klik links in het overzicht op 'Contactgegevens'.

  3. Klik bij 'Postvoorkeuren' op 'Postvoorkeuren aanpassen'.

  4. U ontvangt een bevestigingsmail. Klik in de e-mail op de activatielink, dan slaan wij uw keuze op.

Inloggen op Koopvaardij Portaal

Heeft u vragen over de digitale factuur?

Heeft u nog vragen over digitaal notificeren? Neem dan contact op met onze Werkgeversdesk.